Apklausų įrankis
 

D.U.K. (Dažnai užduodami klausimai)

Kam reikalingi du skirtingi prisijungimai?

Vienas prisijungimas skirtas jūsų kliento aplinkai. Joje jūs tvarkote užsakymus ir atsiskaitymus. Apklausų įrankiui skirtas atskiras prisijungimas, kadangi asmenys dirbantys su apklausomis paprastai nedirba už užsakymais ir apmokėjimais. Todėl apklausų įrankio aplinkoje nematysite užsakymų ir apmokėjimų informacijos.

Kaip vyksta atsiskaitymas kreditine kortele?

Pasibaigus bandomosios versijos terminui, kiekvieną mėnesį tuo pačiu metu Jūsų paskyros galiojimas bus pratęsiamas 1 mėnesiui. Pavyzdžiui, jei jūs esate užsiregistravę birželio 14 d., bandomoji versija baigsis birželio 21 d., tada bus pratęsiamas jūsų paskyros galiojimas ir iš jūsų kreditinės kortelės bus nuskaitomas pirmasis mėnesio mokestis.

Kas nutika, kai apmokėjimas atšaukiamas?

Atšaukus mokėjimą sistema 3 dienas kelis kartus bandys įvykdyti pinigų nuskaitymą. Jei per šį laikotrapį apmokėjimas neįvykdomas, sistema automatiškai nutraukia jūsų sutartį ir panaikina visus jūsų sistemoje turimus duomenis.

Kaip galiu atnaujinti savo kreditinės kortelės informaciją?

Prisijungus prie savo kliento aplinkos galite atnaujinti kreditinės kortelės informaciją. Įvedus naujus duomenis, sistema automatiškai atliks nuskaitymą pagal naują informaciją.

Jeigu noriu atnaujinti užsakytas paslaugas?

Susisiekite su pardavimų vadybininku ir jis atnaujins jūsų turimą užsakymą. Atnaujinant ar užsakant papildomas paslaugas kai kuriais atvejais jums reikės pasirašyti elektroninį dokumentą.

Ar galima apmokėti tarptautiniu banko pavedimu?

Tai padaryti galite užpildydami atitinkamą formą, ir apmokėjimą atlikti kartą per metus arba už įvykdytą projektą. Užpildę formą gausite patvirtinimą arba informaciją kaip atlikti patvirtinimą. Daugiau informacijos, paspaudus žemiau esančią nuorodą.

https://myzone.examinare.com/lt/contract/

Ar galiu sustabdyti savo užsakytą paslaugą ir ją vėliau atnaujinti?

Jūsų sukaupti duomenys mūsų sistemoje gali būti saugomi iki 9 mėnesių už papildomą mokestį. Susisiekite su pardavimų vadybininku, norėdami sužinoti koks mokestis būtų taikomas jūsų atveju. Šiuo laikotarpiu jokimis sistemos funkcijomis bus neaktyvios, išskyrus prisijungimus ir API funkciją.